Case study

Case study – poznaj szczegóły współpracy z naszymi klientami

Sprawdź nasze case studies, w których znajdziesz historie współpracy z naszymi klientami. Każdy projekt jest dla nas ważny, gdyż stawia wyzwania i możliwości rozwoju – zarówno biznesu klienta jak i naszych kompetencji. Bez względu czy realizujemy projekt mały czy duży, stawiamy na zrozumienie specyfiki biznesów naszych klientów. Gdyż to, w jaki sposób dobierzemy narzędzia i rozwiązania, będzie miało kluczowy wpływ na rozwój jego projektu digitalowego.

Co znajdziesz w konkretnym case study?

W każdym case study opisaliśmy szczegółowo realizacje poszczególnych projektów digitalowych, które realizowaliśmy z naszymi klientami. Znajdziesz w nich wyzwania, nasze rekomendacje i sposoby rozwiązania problemów jak również uzyskane rezultaty, wyniki i wnioski. Dzięki temu zrozumiesz, które konkretne rozwiązania i metody pomogły naszym klientom rozwinąć ich biznes online. I które z nich pomogą również Twojej firmie w transformacji cyfrowej.

Doradczyni biznesowa Digibit notuje na tablicy flipchart podczas warsztatu z klientem.

Realizacje

Case study
Klient korporacyjny Rosinski Packaging łatwo dodaje plastikowe butelki na stronie w WordPress.

Rosinski Packaging

W ramach współpracy z firmą Rosinski Packaging kompleksowo pomogliśmy odświeżyć wizerunek klienta korporacyjnego. Stworzyliśmy zarówno nową strategię komunikacji jak i stronę internetową z katalogiem produktów.

Klientka Jubiler Sezam w turbanie, która przez sklep PrestaShop kupiła okrągłe kolczyki i korale.

Jubiler Sezam

Jubiler Sezam potrzebował zarówno odświeżonej identyfikacji wizualnej jak i aktualizacji platformy sklepowej PrestaShop. W ten sposób na nowo otworzyliśmy markę, która od ponad 20 lat działa na rynku lokalnym.

Produkcja transformatorów SMA Magnetics wymaga dedykowanego systemu zarządzania produkcją.

SMA Magnetics

Podstawowymi celami, jakie postawił SMA Magnetics, była wydajność i bezawaryjność. W ten sposób powstał system MES II zarządzający trzyzmianową produkcją.

Jadący narciarz ze sprzętem narciarskim Dobre Narty, które kupił w zoptymalizowanym sklepie online.

DobreNarty

Wysokie oczekiwania klientów to ponadprzeciętne wymagania stawiane wyspecjalizowanym sklepom internetowym. Tak też było w przypadku marki Dobre Narty, w której kilkucyfrowa sprzedaż generowana jest przez kilka miesięcy w roku.

Od lat programujemy sprzedaż.

Zrealizowaliśmy więcej projektów,
które nadały tempo e-commerce.