Strategia marki

plan kreowania i zarządzania wizerunkiem firmy

Strategia marki to długoterminowy plan określający, jak firma zamierza budować, zarządzać i rozwijać swoją markę. Obejmuje ona działania mające na celu zbudowanie, utrzymanie i rozwój wizerunku marki zarówno w oczach klientów jak i na rynku. W strategii marki uwzględnia się zarówno elementy wizualne (logo, kolorystyka, grafiki), jak również fundamentalne wartości, przesłania i cele marki. Ponadto w jej ramach określa się sposób komunikacji z klientami, budowania relacji, tworzenia doświadczeń i dostarczania produktów czy usług zgodnie z obietnicami marki.

Zespół agencji pracuje na warsztatach nad strategią marki dla klienta.

Realizacje
strategii marki

Case study
Czarno-biały kompas wskazuje kierunek strategii komunikacji marki Rosinski Packaging.

Strategia komunikacji marki Rosinski Packaging

Opracowaliśmy kompleksowo strategię komunikacji marki – zarówno warstwę graficzną, jak i architekturę marki.

Rehabilitantka kliniki fizjoterapii Odnova Clinic pokazuje ćwiczenia pacjentowi w gabinecie.

Odnova Clinic

Podstawową wartością dla Odnova Clinic jest budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa u klientów przed wizytą. Dlatego pracując nad identyfikacją wizualną marki i stroną internetową postawiliśmy człowieka i jego zdrowie w centrum prac koncepcyjnych.