Kompleksowa obsługa klienta korporacyjnego – Rosinski Packaging
Firma Rosinski Packaging jest producentem wyrobów z tworzyw sztucznych, który działa od 1981 roku. Posiada ona 2 zakłady produkcyjne (Bielsko-Biała i Nowy Dwór), w których zatrudnia około 500 pracowników. Od 2005 roku aktywnie wdraża certyfikaty zarządzania jakością, w efekcie, czego uzyskała 3 z nich: ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 i ISO 22000:2006. Firma kładzie szczególny akcent na zrównoważony rozwój, w wyniku czego dominującym materiałem wykorzystywanym do produkcji jest obecnie PCR. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Reckitt Benckiser, L’Oreal, Henkel, Ziają, Prymat, Maspex Wadowice i Revlon.
Strategia komunikacji marki
Opracowaliśmy kompleksowo strategię komunikacji marki – zarówno warstwę graficzną, jak i architekturę marki.
Strona WWW
Stworzyliśmy nową stronę WWW w miejsce dotychczasowej opracowanej na autorskim rozwiązaniu. CMS oparliśmy o WordPress z wbudowanym WooCommercem w trybie katalogu.
Co wykonaliśmy w ramach kompleksowej obsługi klienta korporacyjnego?
Strategia komunikacji marki
Praca nad strategią obejmowała gruntowne analizy wejściowe, warsztaty i przygotowanie klucza marki, aby uchwycić istotę działalności firmy i jej cele biznesowe. Dodatkowo przygotowaliśmy identyfikację wizualną materiałów marketingowych. W rezultacie wypracowaliśmy strategię, która uwydatnia doświadczenie firmy jako producenta opakowań.
Strona internetowa
Nową stronę internetową oparliśmy o WordPress z wtyczką WooCommerce do prezentacji produktów w formie katalogu. Przenieśliśmy dotychczasowe treści, zaktualizowalismy materiały i zoptymalizowaliśmy witrynę. Poprawiliśmy szybkość ładowania strony i dodaliśmy nowe funkcje, które ułatwiają użytkownikom nawigację. Ułatwiliśmy zarządzanie zawartością strony poprzez odpowiednie funkcjonalności. Dodatkowo umieściliśmy wideo wizerunkowe na stronie głównej, które wzmacnia wiarygodność firmy wśród klientów B2B.
Kompleksowe rozwiązania
W wyniku naszej współpracy Rosinski Packaging zyskał nowe możliwości biznesowe. Obecnie pozycjonuje się jako nowoczesna firma, co pomaga jej w pozyskiwaniu nowych klientów z Europy Zachodniej. Ponadto strategia komunikacji i strona www stanowią ważne narzędzie w codziennej pracy kluczowych pracowników firmy.