Strona internetowa z WooCommerce dla producenta plastikowych opakowań Rosinski Packaging
Stworzyliśmy nową stronę WWW w miejsce dotychczasowej opracowanej na autorskim rozwiązaniu. CMS oparliśmy o WordPress z wbudowanym WooCommercem w trybie katalogu.
Wyzwanie
Naszym zadaniem było stworzenie nowej strony internetowej dla producenta opakowań w miejsce dotychczasowej opracowanej na autorskim rozwiązaniu. CMS mieliśmy oprzeć o WordPress z wbudowanym WooCommercem w trybie katalogu. Oprócz tego, naszym wyzwaniem było również przeniesienie części istniejącego contentu z poprzedniej wersji strony na nową, a równocześnie odświeżenie zdjęć i tekstów.
Rozwiązanie
Nowy szablon
Aby wygodnie administrować stroną WWW, wykorzystaliśmy szablon Flatsome, którym można zarządzać za pomocą buildera. Dla zapewnienia szybkiego ładowania się poszczególnych podstron zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy system cachujący – WP Rocket. Część funkcjonalności została zbudowana za pomocą wtyczki Advanced Custom Fields, która służy do tworzenia i zarządzania własnymi polami użytkownika. W ten sposób klient może dodawać do podstron czy wpisów dodatkowe elementy (np. tekst, zdjęcie czy plik), a także tworzyć powiązania między nimi.
Wyszukiwarka i dwujęzyczna wersja językowa
Dla użytkowników zaimplementowaliśmy wyszukiwarkę na całą stronę internetową, która przeszukuje zarówno część blogową, jak i katalogową. Ułatwia to nawigację po stronie WWW i odnajdywanie potrzebnych materiałów przez potencjalnych klientów biznesowych Rosinski Packaging. Klientowi zależało też na dwujęzycznej wersji strony internetowej (polskiej i angielskiej), dlatego wdrożyliśmy wtyczkę WPML.
Najważniejsze
Szybkość ładowania
Znacząco poprawiliśmy działanie strony WWW, ponieważ poszczególne podstrony ładują się zdecydowanie szybciej. Obecnie strona osiąga prędkość na desktopie 100/100, a na mobile – 83/100.
Prezentacja oferty i import – eksport katalogu
Aby zarządzanie katalogiem produktów było intuicyjne i szybkie, wdrożyliśmy wtyczkę WP All Import. Eksport danych do pliku Excel umożliwia łatwą i szybką modyfikację danych, a import ponowne wgranie zaktualizowanego katalogu do systemu.
Wideo
Wspólnie ze studiem filmowym Time to Time stworzyliśmy wideo, które stanowi integralną część strony głównej. Wykorzystaliśmy to narzędzie, aby zwizualizować w atrakcyjny sposób potencjał, zakres działania i możliwości produkcyjne Rosinski Packaging. Materiał wideo w przypadku dużych firm B2B jest lepszym sposobów na uwiarygodnienie przedsiębiorstwa jako solidnego kontrahenta. Cały scenariusz zbudowaliśmy wokół głównych wartości i celu komunikacyjnego marki. W ciągu 60 sekund pokazaliśmy pełny proces produkcyjny – od projektu po gotowy produkt na półce dostępny dla klienta finalnego.
Rezultaty
W efekcie strona internetowa dla producenta opakowań Rosinski Packaging jest zarówno atrakcyjna wizualnie jak również szybka i wysokiej jakości. Potwierdzają to wyniki m.in. z Google Search Console, które wskazują na to, że nie ma żadnych błędów na stronie. Wzrosły również możliwości edycyjne strony internetowej, co umożliwia sprawne zarządzanie jego zawartością. Strona główna spełnia nadrzędny cel komunikacyjny marki dzięki nagraniu wideo, które w przystępny sposób prezentuje możliwości Rosinski Packaging dla potencjalnych kontrahentów.